HÅL

Tjena :) 

Picknicken igår var lyckad, trots att jag vart ilurad diverse kakor men det gör inget. Måsarna flög runt oss som dom i Birds av Hitchkock. Det var äckligt. Gabban är en duktig bilförare som kör värsta mjukt och mysigt så att jag slaggade en aning i bilen på vägen hem. Med mascara under ögonhålerna vaknade jag i det fagra Gimo. 

Marcus hade kommit hem också och det var kul att återförenas. Han är peppad på studenten och jag har redan blivit urless på att höra den där himla studentsången med Jussi Björling. Men får väl härda, han tar ju bara studenten en gång =) 

Nu sitter jag i skolan och ska skriva en uppsats i företagsekonomi om BNP. Det är ju jätteQL! 
Ikväll är det vett och etikett kväll. Vi ska lära oss dansa vals också. 

Aja men vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0