UTSPARKEN

Ja, gårdagen var inte nådig... Men trots att det regnade så var det kul det som blev. Lite besse var man ju på alla treor som dissade. Det var kanske 14/~60 som var aktiva... :( Jag, Peter och Niclas som hade plannat så bra. Aja, men efter mösspåtagningen kl 9 drog aktiviteterna igång och det blev en del kladdandes för de som var med. På kvällen var det utsparks fest i gamla kåren och det var en otroligt lyckad tillställning. Lärarband och andra skolband spelade och vi grillade och svängde våra lurviga. Min vän och kusin Emma var med mig denna aftonen och det var najs. Hon ska göra Balfrilla på mig idag. 

Bota 

Ja...

Pubis publik

Sedan när vi kom hem ansamlades det en massa individer och bara chillade i allmänhet. Jag hade deep-talk om livet med en par medan Emma roade sig på eget håll.

Ikväll äre BALEN=D Längtar fett.

/Amandy

Kommentarer
Postat av: moster maud

Hoppas du får en härlig kväll, hälsa Emma!!

2009-05-29 @ 18:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0