Drakbåtsfestivalen :P

Igår målade jag och Eve hos Glenn fast han var inte hemma. Jag fick typ göra allt och Eve gick bara runt och klappade och gosade med hans katter hela tin. En annan får slita för sitt dagliga bröd medans hon glider på en räkmacka (jag= räkmackan). Närå, ta inte illa upp Eve, jag skojjas bara lite. Men fter måleriet så åkte vi till Dyket, skojjas igen vi åkte in till drakbåtsfestivalen. När vi kom in till stan så blev jag och Evelina hungriga så vi drog en Subway med Lena Andersson och Emma och Fanny var där en sväng men det var bara jag och Eve som tröck ner våra feta arslen på Subway's fluffiga stolar och åt. Mmmm....
301033-11
Emma fick en kaka av sin moder som hon stolt håller i med sina skakiga fingrar och Lena visar stolt upp Subbe-kassen med ett innehåll vars namn ej går att uttala.



Efter maten så var vi och kollade när Emmas pappa rodde, de vann överlägset sitt lopp. När vi hade sett loppet så såg jag en hunk som jag ville jaga. Vi jagade honom men tappade bort objektet. Så vi kollade på ytterligare ett lopp.
301033-14

När vi lessnade gick vi på stan och jag själv köpte ett ballonglinne på Carlings och Fanny köpte en svart kajal på H&M. Observera detaljerna. Efter det så åt Fanny, Emma, Kicki och Kent på Donken. Sedan följdes vi åt till deras bil. På bilder sitter vi i den.
301033-16

 
Vi åkte med dem till ICA bommen dör jag såg min faders bil utanför Restaurang Knuten, jag gick in dit och han hade slagit på stort och köpt pizza till sig själv och sin fru och deras gemensamma dotter.

301033-18
På bilden visas en nöjd man, han har ögonen öppna men det ser ut som han blundar.

A, men på Ica köptes det snarra och deverse godsaker som sedan åts upp i en lokal på klockarberget. D.v.s Fannys hem, det är ingen lokal okej, det är ett hus ;D /Amanda






Kommentarer
Postat av: maud

vad GULLIG du är!!!!!!!! Puss

2007-08-12 @ 18:07:46
Postat av: Mams

Stackars dig lillgumman!

2007-09-07 @ 18:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0