En dag på Döviksjön ^^

Hej! Idag har jag varit på Dyket med Emma och Evelina. Det var svinkallt i vattnet men jag badade ändå, man är väl viking... För övrigt var det hunkspaning men utan resultat. Lurade tydligen i Eve en glass men hon gav bort den när hon insåg att den inte var god.

Sedan så skulle jag och Emma stå i Dyketkiorran, det var kul men på slutet vart det äckligt när vi skulle tömma alla papperskorgar som det rann ut smält glass ifrån, och JAG FICK SNUSK PÅ BENET och på mammas sko som jag hade lånat men det vet hon inte om. :D Förlåt mig, mor. 
 
                                                                 
                                                           Emma äter en purrerulle och efteråt ä na nöjd

Det var allt för den här gången slash Amanda

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul Mandis att du skriver blogg! Hoppas du har bättre lycka med hunkspaning i dag!!!!

2007-08-07 @ 08:43:46
Postat av: Gamla moster....

Hello you anussniffin' pervert !!!
Får man fråga vad en purrerulle är då ?
Har oxå slitit på Dyketkiorran (för 10 kr timmen !)
men då bet man minsann ihop för lite "snusk på benet", din stackare.....
PS: jag ska tjalla för morsan !

2007-08-10 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0