En helt vanlig(?) söndag

Ja, helgen som har varit har inte varit å leka med. Vi Njurunda-tjejer har spelat sju fetjobbiga matcher. Vi gjorde ganska bra ifrån oss och kom fyra! Men jag hatar ÅZÖ för att de är sånna djuriska divor, hatar deras himla Tove som alla deras tjocka mammor stog och skrek "Tack ska du ha, det gjorde du bra, Tove, Tove, Tove" när hon gjorde mål, asså sånt sa man när man var typ pytteliten ^^. Aja... men vi förlorade bara med 2-1 och Sandra gjorde ett nickmål på mitt inlägg. Proud.

Efter matchen idag så var jag med Emma en sväng och eftersom man bor i ett tråkigt Kvisslebyghetto så fick man göra det bästa av tiden. Vi spejade på syrran och hennes s.k kompis typ, eller vi lurade dom. Vi skrev en lapp att de skulla komma till skolgården fatt det var en hunk där och ville vara med dom. Lade lappen utanför dörren och plingade på, kubbade asfort med träningsverk i benen och gömde oss bakom några buskar på skolgården och inväntade offren.


301033-1
Jag (pajkastar'n looken) och Emma (topmodel looken)


Det visade sig att de hade sett oss när vi sprang därifrån "plinget" och då var det ju inge kul. Man kan säga att allt sket sig. Bilden togs innan vi visste att vi var "busted", vi trodde att vi var fyndiga som kommit på ett jättekul skämt men vi vart nördar istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0