Jaaa....

Ja, det var ett tag sedan jag bloggade men nu är jag tillbaka på banan igen :P Jag har liksom inte haft tillgång till någon dator på ett tag. Selångerhelgen som passerat har varit mycket inspirerande; på fredagen gick jag med Tessan, Steff och Fia och det var apaQl! Åkte space jam och lodade runt mest sen bara :) På lördagen gick jag med mina kusar Emma, Eve och Fny och det var kul :P Vart lite mer shopping den dagen och lite mer karuseller med Evelina.

När hon jag åkte "breakdance" så höll vi på att planera nästa åk och utan att vi hunnit reagera så var åket slut :(  Sedan åkte vi virvelvinden som planerat (!) och då levde vi ut våra liv, förutom att karusell snubben gav porr-blicken hela tiden så att man kunde inte koncentrera sig på att ha kul. Jaja, men sedan sov jag hos Eve.

På söndagen så hade jag träning det var väl dagens happening och igår, måndag hade vi div 4 match på kullen mot Timrå. Vi loosade med 4-2 varav ett utav målen var mina ^^  Idag ska har vi match i Härnösand med f. 15/16.

Men ha de bra tills vidare dåe:P
Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0