Dan före dopparedan

Nu är det en himla lång väntan kvar..  Om ungefär 26 timmar kommer tomten, iiihh ;D I förrgår hade jag fullt upp med att göra murre-video och igår var det chill. Knäck, och andra bakverk skapades och jag fick vara springpojke mellan mormor och mitt hus hela tiden typ. Jobbigt. Jag kom underfund med att julen är ganska mysig trots allt. Family-time typ. På kvällen kikade jag på en old-fashion skräckis med morsgubben och freddie. Sedan gick jag till sängs och drömde om ett krokodil-ägg med blommor och en massa annat psyk.

Snart ska farsgubas komma och hämta mig å fredd. så ska vi gibba bingolotto ikväll. Gammal traddi som återkommer varje år.

 

image98

God Jul / / Amanda =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0