En själ på hugget

Hej, jag hade en kanonjul i allafall :D

Men idag är det annadag jul och jag har varit på stan med Ewelinus. Vi fick skjuts in med hennes broder Olle samt hans fästmö Sabina, de dumpade av oss vid Claes Ohlsson och jag och Eve skulle pallra oss över den oranga bron som går över stadens e4. På väg nerför så fastnade Evelinas klak i ett utav brons trappsteg och hon voltade ner i en hastighet på 180km/h. Hon hade änglavakt i form av en gubbe hyvade ut armen och stoppade hennes fall. Han var iskall. Evelina vart "vilken färg är brandbilen?" i ansiktet och hon tackade den främmande mannen utan att se honom i ögonen. En annan som gick bakom och såg hela insidenten höll på att dö av love-moment feeling och skratt.

HAHA... Aja men på stan hittade jag ett par party-pjux i lila. As-hunkiga om jag får uttrycka min mening. Vi får se om de kommer till hands på nyårsafton eller inte. Nu har jag och Fankan bestämt att vi ska dilla i tele ikväll =D så om det är upptaget på hemtelefon så ring mobilen, men jag har lite batte där så... aja nu är det ju kanske så att det inte är nån som hade tänkt ringa mig... aja skit samma! Jag får damp på mina långa utläggningar. Gramse! Vi hörs dårå //Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra kväll!!!

2007-12-26 @ 16:30:34
URL: http://www.linkbucks.com/link/fb643274/8373

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0