en vecka kvar till kristu födelse (jul alltså!) viktipetter

HEJ =)

Tro det eller ej men vi vann en innebandy match idag mot Haga! Kors i taket, ni jobbade som svin flickor, credit till er! Det var en tjej som dampade lös på mig, hon ba; AAAAAKKKKTTTTAAAAAA!!! Och jag som inte hade gjort ett jota spärrade upp mina morgontrötta, osminkade ögon med blåa ikea-kassar under. Aja. Konstigt folk det finns nuförtiden :/

Annars är det tredje advent idag och min vän Annika fyller 16 bast en dag som denna. Grattis PittZ' CrEW medlem. För er som undrar har jag och Annika en klotter-tag som vi plaserar ut på skolans olika områden på väggarna och den lyder just så; PittZ' CrEW. Här snackar vi Respekt alltså. Tönt amanda!

Nu ska jag plugga för jag myttade igår när jag sa att jag skulle göra det... Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0