Finish with math A

Hej nu sitter jag här i min ensamhet i köket med min styvmor. Jag får inte prata för att hon vill ha lugn och ro. Enda anledningen att jag får sitta här är att i köket är den enda platsen i huset som jag kan få connection till grannens trådlösa.  Jag menar, man känner sig uppskattad...

Men idag är jag glad för att jag har läst klart MATTE A !!! haahaa! WOHOO! Hade nationella prof igår och det var det sista jag gjorde i den kursen. Sedan blir resultatet en annan femma som känslorna får hantera i efterhand. Annars är jag nöjd med tillvaron för tillfället, det är snö ute, vinter. SOON BACKEN! Jag blir helt lyrisk bara jag tänker på min gullhöna till bräda. Just nu står den ensam, frusen och rädd i förrådet i källaren i en gammal byggnad vars lokaler på 1:a våningen i hörnet är mitt hem hos morsgubben.  StackarN'

Funderar på att skriva en dikt om jullovet som snart ska påbörjas...

Nästa fredag gäller det
Jullovet kommer och det blir slut på gnet
Skolan blir tillfälligt slut
Och det blir slut med ryggkut
Datorn ska få vila
Jag ska smila
Datanördarna ska få sin chans
När jag bjuder på juldans
På skolavslutningen
Hoppas vi aldrig ses igen !!!

Den vart ju sämstis ! Aja, orkar inte deleta den :-/ 

Amanda Sten

Kommentarer
Postat av: Styvmor

Jaha, och vem lånar ut sina partykoftor då???
Bara för att man vill ha lungnochro.
Hmpfr.

2007-12-13 @ 13:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0