Gårdagens twister

Igår så var det lördag och det var  KBK vs. Alnö. Efter tre perioder av kött, svett och tårar slutade resultatet med 4-2 till robinson cruse wannabesarna, ö-borna Alnö... Aggresivt humme efteråt kan jag lova.
 
Sen på kvällskvisten var jag, eve, tessan, emma, steff hos josse och emma kirrade håret på henne. Asså hon skulle testa nobelfrilla. Emma var flitig och karvade bort en hel det hår. När jag, eve och steff hade lirat kort, tessan, dota-nackat och emma fixat hår och josse blitt fin så kom gull-pirjomöken och skjutsade oss till sawert. De hade tjatat as-mycket på att vi skulle komma dit och så sa de att det var svin-mycket hockey-hunkar från timrå där så gav vi upp och pallrade oss dit.

Hur det var hos sawan tänker jag inte berätta för att det är inte lönt. Men det var ganska skönt att bara sitta och chilla i hennes feta soffa ändå och snacka med john som hade löss över hela kroppen. Hans naglar måste ha varit fullspäckade av hudavlagring när han var klar med sitt kliande. Åkte i allafall hem med gull-bryne som ställer upp i vått å torrt.

A  m  a  n  d  a    S  t  e  n

Kommentarer
Postat av: tessan

haah gullbryne^^ xD

2007-12-02 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0