GOSIGT

Hej igår (sällan att jag skriver en dag efter, såå typiskt mig menar jag) så var det fredag och jag var på fiesta med Emi, Tessan, Emma, Eve, Steff, Fia och en massa fler typer som jag inte orkar rabbla upp namnen på. Men festens lokalisation befann sig i Bydalen och det var intressant för att jag visste inte typ att det fanns ett bostadsområde där :P Pucko (!) eller? Men det var kul där och jag gav de andra naturarna matte-data ett nytt ansikte eller så inte, deras råd till mig var att när jag träffade en ny människa skulle jag säga att jag gick natur, punkt slut. Inte matte-data, för att då skulle de koppla ihop mig med en nörd, vilket jag inte är (H). Åkte hem med Lenis, Emmas mor. 


Idag då, lördag så har jag suttit i en bil 90% av dagen för att jag har åkt till civilisationen himself, Ånge, för att spela innebandy match. Vi loosade md 5-0 men vi var faktiskt as-bra!! Tro't eller ej. Fast enda nackdelen var att jag råkade göra självmål med kaggen. Jag vill speciellt tacka Eve's fader Jens för att han tog sig tid att skjutsa två snorjärsar som åkte mot en förlust. Annars har det varit spansk-plugg för hela slanten, har prof på måndag. Detta himla plugg tvingade mig att avstå ifrån en lockande tjejkväll i uppdrag av att fira Emily som fyller 16 till veckan. :'( Aja imorgon så är det fackelsim på badhuset. Kom och kolla vettja, när jag kommer råkar släcka facklan för att jag är slö i högerarmen.


image93
Jag måste bete mig så här imorgon om det ska bli nån effekt på publiken.  

Tills dess så e allt ni hör ba: "J.P is in da house!!!"


 J.P = En blivande god vän till mig vars namn är upp till var och en att klura ut via initialerna.


//Amanda


Kommentarer
Postat av: Steff

Jag vet vem j.p är =D

2007-12-09 @ 17:51:08
URL: http://stf.blogg.se
Postat av: Mams

Du var så duktig på fackelsimmet å skötte dig så bra. Puss.

2007-12-10 @ 18:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0