Julepyssel i Juletider

Hej, idag har vi haft "jul-avslutning" på skolan, vi julpysslade och rimmade och gjorde såna saker.  Mitt bästa jurimm var "God Jul, nu behöver du inte vara ful". Liiite drygt men jag kom bara på vad alla andra skulle skriva. Vi byggde oxå pepparkakshus, men vi gjorde en iglo i min grupp, busigt va? Sedan var det lunch och efter det var det dax för natur-dansen. Alla elever satt spända på gympasalens läktare och in lufsade Bill falk i form av en tomte. Han hade en grå plych-dress och renskinns-skor och en rö luva. Sedan var det danstajm och vi stolta naturare dansade som aldrig förr.

Sen promenixade jag in till stan med några, där vek annika av och jag vart kvar ensam med Jerry Pal å Teo deras vänner. Creepy. Närå :P Men efter det var det första bästa njurunda buss hem och jag delade säte med Tessan. Hörru, förlåt om jag baxade lite mycke karra av dig :) När man kom hem vart man tvingad att rulla köttbullar till Jul. Men nu känns det iaf som om jag är förtjänt av julmaten.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0