GRATTIS STEFF <:o) i förskott ^^

Jaha du. Igår var det fredag och efter skolan så skulle jag på stan en sväng. Efter många hotfulla SMS av Petra så lyckades jag smita ifrån bildlektionen lite tidigare än väntat. När jag kom till stan så hände ganska mycket actionfyllda händelser, folk jag kände mycket väl ramlade i rulltrappor, fick en ny homie som jobbar på Kicks också köpte jag ett läppsyl med en touch av hallonsmak. Sen var det buss hem med mina älskade vänninor. Peddo-varning (!).

När man vart hemma ett tag så var det dax att åka in till stan igen och käka på bite line för att vi skulle fira Steff som fyller år till veckan. Eftersom busschaffören var oerhört seg så var Emi-stackarn tvungen att gå alone till mat-plejset för att inte riskera att några lodisar skulle sno vårt reserverade bord. Hon satt där tryggt när vi anlände till lokalen.
Efter taco bufféer och giga pizzas gick vi mätta i magen och kollade på bio. Heartbreak kid, hette den om nån är intresserad...

Där satt vi då på bion, Emi, Eve, Jag, Petra, Steff, Fia, Andrea, Emma och Tessan. Inte för att verka cool, men jag höll faktiskt på att somna ett tag annars hade jag typ en mille myror i anuset så jag kunde inte sitta still. Ett litet handikapp jag har som dyker upp mellan varven.

Men nu ska jag continua att softa, jag har ju slitit häcken av mig idag genom att jobba som en blådåre på badhuset. AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0