Hi Ho Let's Go

Hej, idag har jag varit på skolan och det var boa(gäsp)ring som vanligt... Fast första timmen var ganska soft för att vi satt och kollade på en film om en kille som skulle avrättas, det var iallafall kul. Sen hade vi kemi och jag greppade allt som kom på tal! Då vart jag nöjd för att jag har lite koncentrationssvårigheter med vissa studietekniker.

Lunchen bestod av firre samt vidriga pärer. Det var lite annat mot för igår! Då var det pannkaka och vi hade ätartävling =P Tävlingen bestod av tre deltagare och jag hade inte laddat så pass bra för att jag hade ätit värsta gröten till frukost + 2 fet-grova mackor. Di andra deltagarna hade inte käkat frukost och inte ätit på hela helgen typ. Jag kom dock trea med mina 11 pannkakor. Nådigt ont i magen efter det. På andra plats kom Magnus med tretton pancockies. Vinnaren vart Annika på 14. Men jag tror att hon slängde några under bordet när vi andra kollade bort.

På engelskan efter lurren kunde jag inte koncentrerade mig. Jag såg bara mig själv sittandes på toa-golvet med fingrarna i halsen i hopp om att kunna vomera upp de antal p.k:or jag hade slukat i mig. Den tanken upphörde från min hjärna sedan och jag kunde forstätta plugga.
image77



Men med tanke på att lägga in bilder så kom jag på en assnygg grej som jag är dönöjd med! Som jag har gjort =) Vi hade webbdesign och så skulle vi göra en bilreklam. Se och njut av detta underbara mästerverk.
 image78
Asså, jag kan inte sluta kolla på den, haha, jag är verkligen döööööööönöööjd. Amanda

Kommentarer
Postat av: ewe

de ser ut som de är fankan som sitter å tittar i toan ;D

2007-11-06 @ 17:51:22
Postat av: Anonym

Haha, vadå fankan!!? Haru vare å spytt licky pin? Läs min blogg med den träffande rubben äru schyst ;)

2007-11-18 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0