Jag ser ljuset i tunnelns slut! STUDENTEN, bara 2,75 år kvar! :'(

Hej, idag har mitt liv varit oerhört ointressant!  Men palla klaga?! Jag var ju på stan med Kacka (camilla i min klass) en pytte sväng efter skolan medans jag väntade på bussen. Vi gick runt och blickade ut över varorna i hopp om att hitta julklappar till våra anhöriga. Inget hittat. När vi gick till kära navet genom Vision stötte jag ihop med dagens solstrålar Tessan, Steff å Didde. Snacka om att lysa upp en dyster dag. Och inte nog med det, på navet stod emma å petra samt en massa andra nivrena-ungar som fick mig att komma ihåg att mitt liv var värt nåt. Jag menar, man blir ganska hjärntvättad av att gå natur men just för stunden kändes det som om jag var tillbaka i nian, på den tiden det var kul att leva...  

Jag vill inte verka gnällspikig men, natur *skelande gäspning*!!! HÖHÖ.. jag orkar inte. Äh, jag orkar inte klaga heller. Jag säger bara att julavslutningen -07 på naturprogrammet kommer att bestå av en jul-dans! Patetiskt men sant! Det är inte ens roligt som skämt.

Men nu är det så här att man ska inte bli deppad av att läsa det sniffaren skriver; jag ska göra en kul sak ikväll, eller, det blir ju vad man gör det till. Jag ska på hjärt-å-lung-räddnings-kurs och jag och tessan ska antasta medvetslösa dockor. Hehe, finns det nåt äckligare?! Slicka fejs med en gammal docka som hundratas gubbar har utbildat sig på.ÅÅÅHHH?! Om det inte hade blivit för upprepande så skulle jag sätta in bilden på den kräkande tjejen igen =) Men hörrni vi hörs. Mandow ^^ 


Kommentarer
Postat av: ewee

=/ va sorligt att du är less on life .. ja fäller en tår för dej sniff

de var meningen att den komentaren skulle hamna här ;)

2007-11-20 @ 18:27:08
Postat av: moster maud

Man ska ALDRIG fnysa åt en (jul)dans vad vet du,
HAN kanske dyker upp!!!!

2007-11-21 @ 14:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0