kom igen nurrå

301033-83

En vinter kan vara vacker.
En vinter kan vara kal.
En vinter kan vara bra.
En vinter kan vara dålig.

En riktig vinter är underbar.
Snö på makren och is på sjön.
Snön som faller och vinden som ligger stilla.

En vinter kan bli döden för vissa, andra bringar den liv.
En vinter kan för visso vara lång, andra tycker den är för kort.
En vinter kan bringa lycka, men oss vissa stor gråt.

En riktig vinter är underbar.
Snö på makren och is på sjön.
Snön som faller och vinden som ligger stilla.

Min vinter är alltid något jag njuter av.
För på natten när jag sover vinterns demoner vakar över mig.



HAHA, baxade den på nån emo-hemsida! Syftet med hela den här grejen är att jag längtar efter att åka i backen =P Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0