SMOOTHIE-KOMMIN*!

Idag har jag mest tillbringat min tid som dota-nacke. Ägde ju sönder på webdesignen idag med mina css-koder ^^ Ärå, men sedan har jag varit en snabbis på stan med Hustler. Vi var där för att speja på sundling som skulle träffa sin tjej. Men asså, hur kan en kille bara gå upp i rök så där?? Vi såg han inte en enda gång under hela stan-vistelsen. Besse på att uppdraget inte nådde sin slut destination :'(

När vi kom tbk på skolan så hade vi english, fick tebax profet. Resultat=Nöjd =) men sen så var det dryg-spanska och sedan travelling hem. Väl hemma fick jag slunga i mig käk för att det var dax för bandy training. Emma mötte upp mig i badhusets kala korridorer med en pepparkaka i näven som jag fick. Generöst. Träningen flöt på förutom att jag fick damp när vi skulle göra teknik grejer och det såg as-lätt ut för min nya homie Danny-man och det gick röv med andra ord för mig.

Nu väntar en fet-smoothie i köket på mig. Jag kan knappt sitta still här framför dotan av iver. Hungern river i min magsäck och det består endast spillror kvar. Men vi hörs darå. Amandarin


Kommentarer
Postat av: Josse

"Min nya homie Danny-man" Hahahaha

2007-11-27 @ 23:29:18
URL: http://josefinekarlsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0