TOFFEL

Fredagens upptåg visade sig vara gymnasiefest. Jag åkte in till stan med Steff och Fia som var på party humme. När vi kom in så visade det sig att de inte öppnade utsagd tid, utan en hel halvtimma senare. Vi mötte upp Ewe å hennes klassmates och vi entrade lokalen med dem. Jag som var på hunkspanar-humör fick napp ganska snabbt, men den enda nackdelen var att det var en dö-äcklig kille som såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Också var han nådigt lullig också. Jag fick panik och lyckades skaka av mig honom. Inte nog med det så gick brandlarmet och brandkåren kom och hela kittet. Tur att det inte brann, med tanke på min jacka som var instängd i byggnaden. Otur att jag inte hade jackan på mig för att det var svinkallt ute och så.

 

Men i övrigheten så var det ganska kul. Åkte hem med eve, hennes mor och far, de skjutsade hem mig. Vaknade tie på lördagen och då var det dags för min premiär-match i innebandy. Vi loosade med 7-4, mot vilka vet jag inte:P Jag vet bara att jag var ruggigt dålig, någ om det nu. Jag ska fortsätta med dota-nackeriet.

Övrigt; tack petra för att du offrade din vip-biljett till mig. GULLHÖNA!

Kommentarer
Postat av: Lia

fina bilder

2007-11-12 @ 10:01:19
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: petra

så lite så amanda ;D gullhöna!

2007-11-12 @ 20:31:53
URL: http://petrawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0