yadot adnama syas

Hej, idag på skolan så hade vi rymd-tjoff. Jag är värsta stjärnteckens guden, jag kan allt om oxen och hans öga o.s.v. Sedan  var det lunch då gittade jag och annika till staden och ica esplanaden. Där skulle vi köpa natur-karra eftersom vi går natur. Jag hade endast en tia så när jag hade plockat ett litet antal så frågade jag en snubbe om jobbade där om de hade nån våg. Han ba gav mig värsta love-blicken sedan slet han min påse och drog iväg mig till vågen. När han började tala förstod jag att han var lite eftis.

Han ba: "Jag kan inte riktigt med den här vågen men jag tror att det är 6 hg, eller jag ska fråga..." också ropade han till nån annan som jobbade där. "Kan du visa mig hur den här vågen funkar, skulle du kunna instruera mig för att jag förstår inte!" Jag: "Det behövs inte" också drog jag tillbaka min påse, då slet han min påse igen och vägde den. Då dampade jag lös och sa "a, men det blir nog bra".

Efter det så blev vi interjuvad av några snubbar om ekologiska bananer. Aldrig mer Ica esplanaden!!! Det orkar man inte....

När vi kom tillbaka till skolan så hade vi matte och vi skulle repetera för att vi har natio på onsdag. Då pallade jag och Hasse inte att jobba så vi kollade vilka skåp i arbetsrummet vi fick plats i + att vi tränade lite på en bänk som fnns där. det var najs =) Slutade med bild och därefter skjuts hem med mami och c/o.

301033-89301033-88301033-86
301033-87301033-85


/ AMANDA

Kommentarer
Postat av: emma

haha jag fattade på engång att det var baklänges:D hähä:P

2007-12-01 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0