Arsenik!

Hej.

Någon dåre hade pillat på nån knapp på min dator så att internet inte har fungerat. En annan som trodde att slutet var nära och att jag måste byta hårddisk så att allt skulle försvinna. Som tur är så har vi en data snubbe på skolan som skulle  kolla på problemet, han upptäckte det snabbt genom att trycka på knappen igen. När han visade vart den var så kom jag på att det är en knapp i närheten av de jag trycker på när jag ska fuska på dxball. Aj då :S Men nu när jag vet vart den är så kan jag fixa detta nästa gång jag skelar när jag spelar spel.
 
För övrigt sitter jag och har svenska nu och det är meningen att jag ska skriva en novell. Men jag har inte hjärta att göra det för att jag blir illa berörd av vad jag skriver. Jag har vara slutet kvar och då är det en tant som ska dö. I  cancer!

Snart är det lunch och det kommer till att serveras klyftpärer, vad har tagit åt Reinfeldt nurå? Ena stunden får man dövidrig soppa med gristärningar och lövbitar och nu detta. Aja jag antar att det bara är att tacka och ta emot =P

Igår hade jag träning i Kyrkmons gigantiska gympasal. Jag hade glömt skor så jag fick löpa amok i mina strumpor. Efter ett brutalt träningspass med cirkus 100 armhävningar och 5 min hoppa-upp-på-en-bänk hade vi avslappning. radion spelade bsb's (back street boys) nya låt och jag kom att tänka på ett pinit minne från det förflutna. Att jag dyrkade detta band när jag var liten, asså jag var liten, jag gick typ på dagis eller i ettan.

amanda..a.


Kommentarer
Postat av: ewe

så vitt ja vet så dyrkar du fortfarande de bandet

2007-10-18 @ 20:12:02
Postat av: maud

det tror jag också!!!!!! Puss

2007-10-20 @ 11:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0