Besvikelsens balanskurva.

Helloj.

För nån dag sedan kom mitt skolfoto och som vanligt såg jag ut som en hyperakriv fejksmajlare på det enskilda kortet. Gruppbilden ska vi inte tala om, men jag kan säga så gott som så att jag alltid vinklar mitt huvud åt olika håll vartenda himla år. I år hade jag det åt sydväst. Vi har haft kemi-prov också det det var inte vad jag hade väntat mig, det var typ en enkät med frågor och man skulle kryssa i svaren. "Man ba: va?!".

Jae, annars har det inte hänt så mycket mer än att igår, fredags, hade jag värsta flytet. Mitt liv dansade på och jag var lycklig som ska vi säga att om man har letat efter en speciell jacka i hela sitt liv också hittar man den och man köper den. Det var det som hände och orsaken till mina lyckliga känslor.
Det var en svart jacka med rosa detaljer också köpte jag rosa handskar, dessa inköp gynnar mig i frågan om snowboard utstyrsel.

Ikväll ska jag hälsa på en god vän till mig som har fyllt år, där serveras tacos, vilket jag ser fram emot. Det är såklart Josefine Karlsson jag talar om som har fyllt sina femton bast och det firar hon med kalas för nära och kära och jag känner mig utvald. Närå, fatta vad jag är eftertraktad, jag fick typ tacka nej till 2 lan för att vara med på detta. 

Tack och hej 
sa en tjej
som heter Amanda
 och hon har aldrig vistas i haparanda.

Kommentarer
Postat av: moster maud

Hallå där nu luktar det lite skryt.... om det är samma foto som mamma har mmsat till mig så kan det väl knappast bli bättre snygging, eller????

2007-10-14 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0