@ gramdma on a friday night! MYSPYS

HELLU!

Igår så hade jag träning. Hyper bra timing va? Klockan sju till halv nie på en fredagkväll. Så på grund av träningsvärken jag hade sen senaste träningen kunde jag inte gå på maximalt för ett bra resultat. Heller inte vara aktiv innom utelivet så jag spenderande min kväll hos min Übergulliga farmor med ett x antal kusiner. Närmare bestämt 2, evelina och emma :) Vi glodde med våra dåsiga ögon på idol tror jag för att emmas pappa stefan var så kul!!! Han hade värsta stora tuggumit och vad mer behöver jag säga? HAHAHA!! Han höll på att placera det runt om i sin omgivning helst tror jag att han ville ha det på eve ! Aja, en anna höll på att dö av garverier (uttjatat ord, inte sant eve^^). Sedan åt vi en massa gosaker och åt ännu mer sen åt vi lite till också.

301033-65
eve och skål-hunterN'
 301033-66
Snygg bena jag har lyckats med. Dåligt försök att kamma över flinten, Amanda! 

Innan detta inträffade var jag på stan med emma, jag köpte tröjan jag har på bilden. Men den syns inte så mycket.

Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0