Granlo Gangzta

Hälzningz fraz!

Nu sitter jag och häckar i min nya lya tack vare min morfar Billy som befinner sig på en plats långt borta. Han är på Bahamas och glassar. Närå, i spanien och skruvar ihop möbler. Jag sneglar lite smått på bonde söker fru och Evelinuz zitter bredvid och tittar fashinerat in i televisionsapparaten, hon diggar bonn-pojkarna.

"Om det är varmt tar jag nog leggans i morgon, om det är kallt dissar jag dom." Uttryckte hon sig just. Men nu orkar jag inte fokusera på henne. Jag ska ge all min uppmärksamhet till dig, käre blogg.

På skolan i tisdags så hade vi kemi genomgång, då visade farbro Barbro, vår lärare vad som hände om man lade natrium i vatten och det bara poffade och pyste, då gick brandlarmet an som en jag vet inte vad. När vi kom tbx till klassrummet så var det alldeles rökigt i rummet och det var alltså Babbens fel att larmet gick igång. HAHAHA! Dagens varförinte roligaste händelse. Eller subway på kvällen. Nu ska jag lira DX ball med kvinnan som är så hyper övar att bussarna går så ofta här i stan och på å kort tid, Evelina. Visst är hon allt bra nördig iband!

See ya biaaatch gosh love ya!


Kommentarer
Postat av: maud

Förstår att ni har mysigt hos morfar Billy.
Godnatt o sov gott. Puss
P.s Evelina är inte nördig hon är gullig

2007-10-03 @ 23:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0