HEJPAJ

Nu är jag hos ewelinus och ja som sagt så många gånger förut så har jag inte whritat på ett ta'. Men nu gör jag det iaf =) Idag på skolajn har vi haft labb, och jag höll på att dö när babben tog fram en död katt. Eller nästan, kattskinn iaf. Jag hoppades på att det var eves katt som hade blivit offer men sedan kom jag på att hennes katt lever ju. Attans....

Efter skolan så gittade jag till mormor för att jag hade inte sett na på ett ta'. Men mario, nintendo 64 nu, lockade mig hem efter ett x antal frukter jag proppat i mig. När jag kom hem gibbade jag SuperMario tills mamma slet mig ur fantasi-världen och det var dax för tacos. Apa gott!!! Jag höll på att dö av smarrighetskänslan.

And after that I begave mig till hemmanet men jag vart upplockad på vägen. Tur att jag var utrustad med reflexväst så att olle och evelina såg mig från bilen. Vi åkte då till statoil för att olle skulle hyra en film. Efter att vi varit där 20 min. med expiditen liggande på golvet för att hitta den speciella filmen som ollijong ville ha åkte vi till okq8 för att försöka finna lyckan där. Nit lott där också. Han körde då till ica för att kolla om filmen fanns där och det gjorde den!!! Det enda problemet var att han hade glömt sitt leg hemma så han fick inte hyra den.  Vi åkte hem för att olle skulle hämta det och då såg han att han hade tappat sina stålar. Stackran....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0