kollikock

Hej, i lördags var jag med eve och vi var på leva-rövare-humör. Så vi pallrade oss in till stan och där träffa vi Emily sen skulle vi till sallyhill men jag och ev' sket i ett. Så när vi skulle ta bussen in till stan igen vart vi hindrad i sista sekund av två individer som kom vandrande på gatan. Steff och Viktor. De vrålade nåt om gratis fika och det var det som fick oss att kliva av bussen som vi var halvt inne i. Vi gick med dom in till stan och viktor berättade om, vad jag trodde var en myt, att det fanns en buss där man fick gratis fika på.

Jag vägrade att tro på sånt där nonsens tills jag fick uppleva det med mina egna ögon. Det var sant, en buss som man fick gå in och fika i mitt i natten. Vi satt i fikabussen och allt var mysigt tills nån råka spilla ut en kaffe kopp rätt över bordet. Och tills det kom inrusande ett gäng jag-vet-inte-vad och vrålade efter nån typ med namnet evelina. När barnaskaran hade gått sin väg så reste sig typen upp från sitt gömställe under min handväska och mellan två överviktiga karl-stjärtar. Faran var över för denne.

Efter fikabussen så gick ja och eve runt på stan och tillslut stack vi till subban, subway och drog en par tre kakor. Sen gick vi till sallyhill igen och höll på att bli överfallen av "nacksta-knickers" där vi då fick hämtning. Jag glömde nämna att vi var in på kebab city också.

mandark

Kommentarer
Postat av: moster maus

mycket ätande!!?? undrar vad fröknarna vill att äta när de kommer till skåne då??
puss

2007-10-22 @ 21:44:48
Postat av: ewelinus

så himmla besse på att du inte skrivit ett jota sen lördagens händelse.. en annan som är en trogen läsare börjar bli gammal innan du påbörjat ditt nästa inlägg=@

2007-10-26 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0