Pez-ryttaren

Hej, nu har det varit helg och jag har varit hemma då för att det var lite saker på gång. På lördagmorgon nämligen så skulle jag och evelina jobba hos uncle glenn, copyright by eve. Men sen så skulle vi på avslutning med essvikarna. Vi skulle träffas på gokart center och en annan hade jeans medans alla andra var utrustade med mjukis-panties. Jag överlevde men när vi skulle köra gokart så det första jag gjorde var att köra in stenhårt i en vägg så hjälmen flög av. Då kom snubben som jobbade där springande och sa: Hä påre hjälmen och knäpp den, typ som om jag vore eftis. Jag tänkte för mig själv att jag knäppte den förut också, men det var så dålig kvalli på prylarna så att de for av och att de inte kunde hantera en pyttekrock.


Jo, men man hamnade ju i sopfinalen och kom tvåa där, något stolt iaf. Aggressiv på Madde för att hon puttade in mig i sargen på slutet och snuvade mig på vinsten. Jag var en hårsmån ifrån att kamma hem segern.

Sedan var det laserhallen, och då hette jag chucky. Dåligt grymm jag var på det, jag smög mig på fienderna och anföll dem i ryggen. Efter det var det meningen att vi skulle rida på en sån här tjur som de har i en typisk amerikansk film och jag tänkte att jag skulle få känna mig som en riktig amerikanare och verkligen leva ut mina behov på den där tjuren. Men då kom de som jobbade där och började skruva bort tjuren, en annan vart ju lite skeptiskt mot denna gärning, särskilt när de kom in med en giga-pez som vi skulle rida på istället. + Att den var mycket halare än tjuren(!!!)


Men penis-ridningen gick faktiskt ganska bra och jag kom tvåa men det var perta wiklund som visade vart skåpet skulle stå och höll fast sig längst. Evelina hade en ytterst konstig taktik, hon klamrade sig bokstavligen fast i ollonet och höll sig fast av hela sin kraft, hon ville verkligen inte släppa taget om den gigantiska pissenålen.


Efter att vi hade varit på gokartcenter hos snubben med strutpattar så åkte vi till en tjej och käkade Pizza från Atta. Det var inget pub på min pizza den här gången och jag kände mig överväldigad. 

I söndags så var jag med mamma och freddie på staden och sedan käkade vi på nån thai grej  och jag kände mig som en tjuv för att jag snodde räk-chips till de hungriga bestarna. Efter det var vi på bio och såg Chuck and Larry. Den var kul, jag märkte att jag skrattade ganska mycket.

Nu är jag tillbaka i morres lägenhet :) Men ha det bra vi hörs hej.


Kommentarer
Postat av: Faster Malin

Är väldigt intresserad av mojjängen ni red, med tanke på din din överbeskyddande far, farbror, fastrar och farmor!!!!
Jag hoppas ni inte assosierar den till något suspekt!

2007-10-08 @ 17:00:16
Postat av: Mams

Jasså! Man är en hungrig best. Du var inte så dålig själv, särskilt på godiset på bion.
Miss you, dax att flytta hem till Njurunda nu tycker jag. Puss!

2007-10-08 @ 17:53:19
Postat av: Josse

Haha, pyttekrock? Hjälmen flög tiotals meter ;D haha! Din dåre. Nutellatankar din pez-ryttare ^^

2007-10-08 @ 21:02:18
URL: http://Josefinekarlsson.bloggagratis.se
Postat av: maud

Vad är det för snusk ni är ute å rider på???????
Nu är det bara 3 veckor tills vi syns, HÄRLIGT!!!!!
Puss o godnatt

2007-10-08 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0