Alexander Bard for president!

Hejje:D

Heljen som flutit på har väl varit sissodär... jag har lämnat mitt ungdomliga jag och klivit in i vuxenvärlden. Stress och press på arbetsplatsen sysselsätter jag mig med, simslokan. Närå,, men ja igår så skulle vi fira min låtsas mamma Maria som fyller år snart. Freddie ba; men vi måste göra nåt kreativt, vi kan inte bara ge henne presenterna! Och då kom jag på den geniala iden att göra skattjakt för henne. Sedan ångrade jag mig för att Freddan vart så extas och seriös. Men vi gjorde lappar och gömde lite överallt på KB. Typ uppe på berget och i grannens stuprör och sånna kula ställen. Själva poängen var att vi hade på oss paketen hela tiden innanför jackan, jättelustigt va? Av mig fick hon en grej till håret som man får volym av.

Men nu är jag på skolan och har dubbelhour webdesign och det går asbra =D Karriär som webdesigner låter ju som ett väldigt flexibelt och utvecklande yrke ^^

Snart är det dagens höjdpunkt nämligen lunch. Det är typ det enda roliga som händer här. Just nu sitter jag längst bak i klassrummet och blickar ut över allas flinta bakhuvud. BWO spelar sin glatta synt i mina öron. Till höger om mig är en grå-mintgrön-dassig vägg och till vänster sitter Lillianna. Så ser läget ut nu... HÖHÖ!

HEJDÅ! Amanda

Kommentarer
Postat av: maud

Efter 2 veckor utan dator pga hårddiskkrash har jag äntligen kunnat läsa din blogg igen o även fått urklipp från ST av mamma när du vann den prestigefyllda fototävlingen vill bara säga en sak : Herregud vad du är vacker min lilla älskling o tur att den andra vackra lilla saken som är din lilla syster har så stora fötter att du kan låna hnnes skor när du har ont i tårna!!!! Kram

2007-09-26 @ 22:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0