Porlande regn mot min oskyddade nacke

Igår så pallrade jag mig ut  regnet för att möta Eve och Steff. När jag stod vid hembygdsgården och såg Eve och Steff komma på vägen i snigelfart så sms:ade jag till Eve att de skulle gå fortare, då tappade Evelina sin mobil i backen. Jag kände mig skyldig till fallet av mobilen men mitt samvete var oberört. Vi gick ner till Tessan men gittade lika fort som vi kommit för att vi skulle hämta mopezarna. Vi åkte till Statoil och Fia-huvet betalade allt! Angry på henne för att hon är så givmild. Men jag hade faktiskt dragit mitt strå till stacken med att bringa med mig cheesballs.
301033-58 

Efter Stattan så åkte vi hem till Fia's moder och kollade på Hata Göteborg. Den var asbra och Nick-Klick var jättesnygg i rollen som den brutale Mitander! ^^ Just när filmen börjat så kom Didrik och Oscar. Orre hade en skit-vidrig tröja på sig med en avhuggen Mussepigg hand som det rann blod ur! Hur kan man ha på sig nåt dyligt?! Hehe närå Orre, din tröja var jätte fin, och jag menar det :)


Efter filmen så började alla snacka skånska. Mätta på allt snask så började vi bli trötta och vi ville dra oss hemöver men först skulle Didde fila naglarna innan han kunde bege sig på nästa moment som var att starta moppen. Hmm...?   
 301033-57301033-56
Fia och Tessan :)

Annars så har jag haft simskola idag med Tessan och sedan badade jag med lillasyster. Sen åkte  vi till farmor och jag kokade perfa kaffe!!! För övrigt så är jag i tidningen idag :) Men kolla inte för att jag ser så mongis ut! Och värsta äcklad också har jag värsta fejksmajlet!!! 


Kommentarer
Postat av: Faster Malin

Grattis, grattis till utnämningen!
Vad kul att du vann! Många kramar(En sjuk Malin)

2007-09-15 @ 18:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0