Poseidon

Igår, fredag fick jag höra en massa klagomål på min blogg, att jag höll på att bli för djup och seriös. Hallå, jag har inte haft tid att finslipa mina inlägg, super mario tar över min tid.

Ja, men igår då, då slutade vi tidigare och jag vandrade med Kimberly och Annika från min klass in till stan. Jag vek av vid hebba för att jag skulle till Petra och Steff. A, då gick jag där med min ryggsäck som för övrigt väger bly upp till GA-kyrkan till min stora förvåning såg jag att nån dåre hade grävt upp en vallgrav runt kyrkan så jag kunde inte ta mig över! Efter att jag stått och funderat ett tag insåg jag att man kanske skulle kunna hoppa över, om man tog sats. Vilket jag gjorde och det funkade! Jag kände mig som en stuntman efter hoppet och våghalsig gick jag ner till Sibylla där jag mötte Petris och Seffen. Vi skulle vänta på att Eve skulle sluta så under tiden drog vi fram min dator (=D) och kikade på olika bloggar.

När Eve kom ut från sing långa lekka så hade Petra gittat och vi övriga gick ner på staden. Donken. Buss hem. På bussen hände någonting! Chauffören tvärnitade! Jo, men jag åkte hem till mig och Eve å Steff hem till Eve, men de fick promenera en bit för att de glömde att plinga där de skulle av. Väl hemma åt jag och gibbade super mario. Sedan åkte jag till Steff.


301033-51301033-49301033-48

Vad vi glorde där tänker jag inte berätta för att det var lite pinit, men kul var det!!! Med en kamera, massa lakan, krukväxter och en vild fantasi kan vad som helst hända.

Sedan åkte vi till statoil och köpte tunnbröd och nudlar och åkte hem till eve och åt det sedan kom Petter och skrämde skiten ur mig. Han stog i köksfönstret och pillade på fönstret som en peddogubbe när jag upptäckte honom. Efter det gick vi ner till Eve's basement och kollade på film. När jag kom hem vid halv ett satte jag mig vid datorn och spelade super mario.

Amanda


Kommentarer
Postat av: Steff

Bra amanda nu börjar jag känna igen dig igen ;)!

2007-09-01 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0