SEMANPÅ


Igår så fick jag ett förundransvärt samtal på skolan. En snubbe från st sa att jag hade vunnit en foto-tävling:D Jag ba: HAR JAG!!!??? Efter som att det inte låg så mycket tävlingsinriktning bakom mitt fotografi tog jag meddelandet som en chock.
Han ba: Är du ledig ikväll??
jag ba: ja, tror jag
han ba: a, men då kommer det några och interjuvar dig oich tar bilder också har du vunnit en kamera.
Jag ba: ÅH! tack så mycket
Han ba: äh, det är jag som ska tacka för en fin bild.


Hejdå


Ja, det tog tid att smälta det samtalet så när jag började greppa vad som hade hänt så började fantasin flyga iväg; Amanda STEN Mästerfotografen på förstaasidan, presskonferens med massa mikrofoner runt mitt huvud, filmkamror som jagar mig när jag kommer ut ur en dörr, inte en möjlighet att se framåt p.g.a alla journalister som surrar sunt mig och ställer frågor som jag inte kan besvara. Lugn nu!
HALLÅ, amanda.. lugn i stormen!

JUST JA, jo men nog om skryt men ni kan ju hålla ögonen öppna på onsdagstidningen så får ni se ett fejksamjl bakom en stor blombukett, ett fotografi och en flashig kamera.

Jag brukar faktiskt aldrig vinna nåt, men nu har jag både vunnit foto-tävling och Karl von Linné bingo, tra på trissor, jag har speltur dessa tider, jag tror att jag ska köpa aktier för alla mina kontanter så kanske de tiodubblas. :)


Hare bra //Amanda "turnisse" Sten


Kommentarer
Postat av: Petra

se där ja! grattis grattis! =)

2007-09-11 @ 09:57:19
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0