släpp en fis

HEj, oj caps.

Visst är det nördigt att skriva så? =) hehe, men idag har jag haft mitt första matteprov. Det var en fruktansvärd känsla att kliva in genom klassrumsdörren och sätta sig på en väl vald plats. Maggan satte sig bakom mig och hans sneglingar på mitt prov gav mig kalla kårar längs ryggraden. Just ja, han fick låna en penna av mig som jag inte har fått tillbaka. Angry! Sist jag såg den så satt han och slickade på den och gjorde bit-märken så jag vet inte om jag vill ha tillbaka den igen. Ta inte illa upp men efter att vi hade labb idag där vi kikade i mikroskop så vet jag hur mycket skit det finns på en människa.

Det var det vidrigaste jag varit med om, att kolla på min egna nagel, den var så äcklig att när jag kom hem så klippte ja av mig allihopa!!! Asså, man såg gammalt skit som säkert har legat där sedan jag låg i mammas mage och det var länge sedan... Och för att inte tala om kvalster som finns i sängen. Åh, jag ska aldrig sova i samma sängkläder mer än en timme. Asså, jag var ganska bekterierädd förut men det är ingenting mot för nu. Jag sitter nästan med plasthandskar vid datorn.

Slutgrinat nu, men när jag kom hem efter skolan så kom mamma på den brillianta idén att vaxa benen. Jag kan säga som så att jag var långt ifrån hårlös och jag vrålade som en skogshuggare på vargadsrumsgolvet när mamma gjorde sina sega, ondskefulla ryck. Hon drog även ut på rycket så att jag skulle lida ännu mer. Angry!

Men nyss åt jag en (a)mandarin den var saftig och god, men jag tänkte på allt klorofyll som finns i den, och alla svävande, genomslinliga, maskliknande varelser som jag såg i mikrot så var jag lite skeptisk. Undra hur många minidjur man äter på en dag?! Alltså såna här bakterier och sånt...


Aja, man kanske inte ska tänka så mycket :S


Herrå es91amst


Kommentarer
Postat av: ewelinus

hahaha xD asså du är ju inte riktigt hel uppe i hjässloben du lille diva lovah :)

2007-09-28 @ 17:51:42
URL: http://ewelinus.blogg.se
Postat av: emma lur

asså fatta vad man skrattar när man läser din blogg .. eve gnällde på att jag satt å fnös-skrattade när jag läste högt:D jag kan tänka mej ditt skoggshuggarvrål;D / Stickan uppe på blackbay's IP :P

2007-09-28 @ 19:31:42
Postat av: maud

Kan det bli värre med bacillskräcken "mormor Inga"???? Du får väl sova ute när du kommer hit
för tänk vad mycket nya bacillusker du kommer att möta i Skåne. Längtar tills du/ni kommer. Puss!!!!!

2007-09-29 @ 17:43:49
Postat av: your pimp-friend ;)

Besse att du inte ha några bilder till bloggarna, skärpning! De är ju de som är kulast ;) Haru sett min, effet.bloggg.se och bilden jag har lagt in på "dej", kolla in de

2007-09-30 @ 01:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0