Snarka

Hej, Nu sitter jag på skolan och det är typ en timme kvar tills vi börjar. Missbedömde tiden a little bit! Men jag kan säga så gott som så att jag är ganska slut på den fysiska fronten för att jag har spelat 4 matcher på rad! Tänka sig! Så nu sitter man här halvt död, mjukisbyxor, ett tecken på dödheten, syrrans för stora skor som ser ut som några himla båtar för att jag har ont i tån, så för att undvika smärta så bär jag dessa shoes. Jag har nyss varit hos skolsyrran, min blivande bästa vän, hon var så snäll när hon lindade om min ömma fot och jag fick till och med TVÅ fjuffar, asså sånna här som håller fast bandaget! Hon sa att jag skulle sitta med foten uppe i luften idag.

Igår var det heroes, asså det är så himla bra =) Och den där konstnären är så snyggizsch! Efter att programmet hade tagit slut så föll jag i en tung sömn. Jag drömde att jag var jagad igen, i natt var jag jagad av alla i hela världen som hade blivit zombies också hade jag en identisk tvillingsyster som var jättekorkad. Men det slutade i alla fall lyckligt, jag lyckades gömma mig eller nåt, sedan ringde väckarklockan. Men nu måste jag sluta, batteriet håller på att ta slut och jag orkar inte sätta i kontakten.  

see you later alligator

Kommentarer
Postat av: rossi

"see you later alligator" ett svagt minne av att vi brukade säga så på essviks skola? med torreleifen

2007-10-08 @ 18:05:27
URL: http://www.rstridsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0