Bombattentat

En dag i skolan så var det lunch då. Stog man där i matkön helt lungt och harmoniskt och blickade ut över den härliga buffén. Så plötsligt var det någon som smällde en raket inne i matsalen aldeles vid mitt öra och det bara snärtade till i trummhinnan och jag vart döv för några minuter. Inte nog med det, när jag och hasse låg på några bänkar och solade kaggen så var det några dårar som kastade ut en ICA-kasse fylld med vatten från fönstret. Den var cirkus 2 cm ifrån att träffa mig i huvet och jag fick damp men Annika lugnade ner mig med en bedövningspil.

Nån dag efter det så var det GIF och jag och Emma pallrde oss in mot staden och skådade den piniga matchen. 2-2 mot Trelleborg. Annars så sitter jag hos Eve nu och data-nackar och vi har varit hos Petra och kelat med hennes hundar och blickat på TV !! Ja, det var väl veckan i stora drag fast jag glömde en händelse... När vi hade idrott så skulle vi åka inlines och jag och annika drog en repa på stan inne på IN och testade kläder typ. Vi skämde verkligen ut oss och jag for runt som en brandbil i nyllet i mina knä och handleds skydd.

Amanda Sten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0