elevator.

Hallådär!

Igår minsann tog jag mitt förnuft till fånga och pallrade mig iväg till badhuset och simmade. Jag var där i en timma men satt nog och fikade melon i en havltimme och bastade en kvart.. Ja, men lite träning fick jag nog trots allt. Nu sitter jag på webdesignen och relaxar. Ska ta tag i hemsidan snart. Sedan är det svenska och då måste jag jobba som en dåre..

Snart kommer min kuse Fanny hem ifrån London. Det känns otryggt att hon har varit i det terroristhotde London i nästan 3 veckor. Men snart är hon hemma i trygghet hos mig. Jag ska vårda henne som den dotter jag aldrig fick, ta hand om henne som en liten valp som måste avlivas om man inte får pli på den. Överdrift kanske. Nä men hursom helst, det jag vill komma fram till är att jag vill veta vad hon har haft för sig på andra sidan atlanten. =)

// Amanda

Kommentarer
Postat av: Josse

Andra sidan atlanten? hahaha :D

2008-04-09 @ 19:54:06
URL: http://josefinekarlsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0