Forsmark

Hola. Nu har det hänt grejer!! Jag har kommit in på Forsmarks gymnasium för häxkonster och trolldom. Närå, men det är en natur-internat-skola och då måste jag flytta. Det innebär, no mamma & pappa. No v-malm. No kompisar. No fotboll. Enbart plugg och eget ansvar. =S Det är ett stort steg jag ska ta. In i vuxenvärlden. Bye bye barnet i mig. Nä, men jag ska tänka nån dag, men det lutar åt att jag pyser iväg.

Jag kommer att bli pank fatt det kostar och bo där och fet fatt jag kommer inte orka träna själv... men undra om det inte är värt besväret.

Amanda

Kommentarer
Postat av: moster maud

GRATTIS!!!!!! Det var väl det här du ville???
Det kommer att gå jättebra du som är så duktig.
Kom ihåg att du inte kände nån när du började på Västermalm o att det är samma för alla som börjar där så det där fixar du galant. Puss
Ps. det blir väl värre för alla som kommer att sakna dig hemma

2008-04-07 @ 15:44:37
Postat av: petra

gud va kul!! :D men vafan, du kan samtidigt inte lämna oss ju =( din dåre! ;D

2008-04-07 @ 17:52:11
URL: http://pswiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0