Helgen i stora drag

Tja förbövelen !

Denna helg har rullat på som om den aldrig ägt rum. I fredags var det träning sedan pallrade jag mig bort mot kusten där Sawert har sin boning i Juniskären. Där lirade vi lite snowballwar med ganget sedan var det dax att pysa hemöver.

Lördagen bestod av en vistelse på stadens gator utan rubbat tillstånd på kontot. Inget blev köpt med andra ord. Jo, jag köpte en dator förresten. Ganska stort minus på kontot menar jag.. Sedan chillning med moder och syster. Soffan tog tag i min kropp och jag kände att jag var där jag hörde hemma. Fankan kom hem men ingen stöttade mitt förslag om att vi skulle engagera oss i hennes hemkomst.

Söndagen är ännu inte slut men jag misstänker att det inte blir nåt. Extremfall träffar jag fankan och gänget hos nån. Annars har lill-syster haft gympa uppvisning och det var ju kul att kolla på. Simskola har också ägt rum och det var betungande som vanligt. Dock är det bara två ggr kvar av denna mardröms-termin.

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0