Jaaaaaaah

Ja, ännu en helg har passerat och jag kan inte säga att det var så mycket spec. med den. Med facit i hand så var den ganska normal. Hade ju match igår och resultatet ska vi inte tala om. + att nån pickade hål i min vad så att jag har gått och haltat som en dase hela tin. Pinit värre när man vill se ut som en friskis också kommer man och haltar. Aja, förhoppningsvis går det över så att jag kan börja träna igen . Min ämnesomsättning krackulerar om jag inte tränar serru. 

Deppigt snack nu tycker jag så jag ska ta och dra en kul historia:
 
En deppad man kommer in på baren och beställer en dubbel whiskey. Bartendern frågar honom vad som hänt, och mannen berättar att han kom hem och fann sin hustru i sängen med hans bästa vän.
"Vad gjorde du då?" frågade bartendern.
"Jag sparkade ut henne från huset och bad henne dra dit pepparn växer," svarade mannen.
"Och vad gjorde du med din bästa vän?"
"Jag tog ut honom i trädgården och sa 'Stygg hund, sty-y-y-gg hund!"

Den var sämst.

Amanda


Kommentarer
Postat av: Per

lite rolig va den ju, skulle gärna hört dig berätta
den.

2008-04-20 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0