Sista april

Hej. Idag är det sista april. En annan har slavat här hemma redan och dammsuckat hela nedervåningen. Så nu har jag ryggskott nästan. Ikväll ska jag till Eve och grilla med legenderna. Det ska bli mysigt hoppas jag. Vet inte vad vi hittar på sedan men evelina påpekade väldigt noga att vi inte kunde vara där hela kvällen. Hon behöver inte oroa sig.

Igår höll jag på att få hjärtinfarkt. Jag säger bara polis + moppe = gasa som en jude åt andra hållet. Hjärtat höll på att galoppera inne i brölla och tur att man har kontakter i Nolby som man fick slänga in moppen hos. Men nu är läget lungt. Var med Fänky igår och vi var ute och vandrade och vi slutade på kyrkogården och hade en massa djupa emo-tankar. Vi kom på oss själva och bytte samtalsämne.

Höres //Amanda Sten

Kommentarer
Postat av: moster maud

Gasa som en jude?????? Du skulle ju inte åka omkring på det där missfostret har du ju lovat!!??
Ha en trevlig valborg. puss o puss till Freddie

2008-04-30 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0