Söndags äventyr

Var och kollade på match..

Medans Emma hade samling så hade jag och Eve och Sandra anigens tråkigt så vi kom underfund med att det var lika bra att lägga sig ner och vänta på domedagen. Innan matchen började var det djuriskt segt sedan kom ryska vinterkylan och tog kål på oss. Då dök Lena upp med bilen och man vart räddad.
image148
image149
Emma in action.

På kvällen drog jag in till staden och hade deeptalk med Annika på waynes. Det var lärorikt och sedan fick jag skuts hem efter mycket suck och stön av Teo och Jerry.

Kommentarer
Postat av: moster maud

Du kan ju alltid ringa till mig nån gång när du har tråkigt!!?? Din historia i söndags var "snuskigkul" puss

2008-04-22 @ 09:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0