En katt en ko, en gimo-bo.

Tacka vette datasalen. Nu kan jag publicera mitt liv lite gran i alla fall. Jag åt gourmé-kycklingsallad till lunch och den var snor-lyxig. Igår tänkte jag vara nyttig och lägga min runt nie men det kom lite saker ivägen. Jag var ute och promnixade med min room-mate och hennes homie också gick vi till min nya hemma arena. GIMO-PLANEN. Där var det fetaste pådraget, herrarna (div 7 :O) hade match och hela byn var samlade. De hade också hyrt in nåt typ av lokalband, så det var dans. Djuriskt drag var det iaf.

Nu spatserar en trea och vakar över vad sysslar med så jag måste nog lägga down. Men vi hörres, åker hem mañana. WOOOHO.

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0