Lite bilder...

Nu kommer det några olyckliga bilder från diverse prylar.

Linnea, min room-mate och Rebecca, hon bor över oss. Tyvärr ser man inte Linnea i den där ställningen så ofta men för övrigt är hon väldans snäll. Jag skoja, hon diskar visst ofta.. ibland.

Min sexiga walk-in-closet. Luktar gammal unken turk där inne men det duger i krig.

Paul Griffin, bor snett över oss. Han har ascoolt namn.
Olle från Gotland och Mucklan (Miss America) myser till som vanligt.


Dassig bild på några få treor på spexet. Dock den enda för efter jag hade knäppt var det nån som vrålade "en nolla med kamera, henne ska vi tukta sedan..."


Ja, några som spexar, men det var inge kul. Annat var det om man var med i OB, men de bilderna är sekretessbelagda och liggar på vår lokala homapage ^^.

Ska väl försöka fixa mer bilder, har inte varit så aktiv med mitt pekfinger på slutarknappen än så... ja.
HAARE







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0