Skit-hål-timme

HEJ, nu har jag ett fettigt hål, och det är bara jag som har det. Jag står i nåt typ och rum i mitten av skolan och vid en dator som har döskabbigt tangentbord.Seriöst, det är en massa brunt kladd mellan tangenterna och jag håller på att spy varenda gång nåt av fingrarna snuddar. Hööhöö.

Efter skolan ska jag ta min packade bag och slinka in i min nya bästis Per Rektor L-nåts bil. Vi ska cruisa med den i 30 mil och jag vet inte vad jag ska snacka med han om. Vädret? brukar funka... skolan? orginellt... djupa kärlekshistorier? JAAA! blir nog alt 3. Jag ska nog klämma ur han lite viktig info. Vi har inte fått någe internet till bostaden ännu och det svider.

Igår hade jag träning också och varje torsdag efter träningen så får man massa mackor :O as-grymt men när de började dela ut en massa lotter så pyste jag fortare än vinden.

Nu ska jag tröstdricka lite kaffe ur maskinen. Man får gratis här. Eller jag ska tvätt händerna först. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0