Internet gör mig besse

GAAAH, jag har inge internet och jag sitter på skolan nu.. Jag som sa å stort att jag skulle bli värsta aktiva bloggaren har tyvärr svikit. Men det blir ordning snart får man hoppas, då ska jag bli aktiv.

Jag kan glädja er med att när ni sitter och har lov och semestrar har jag nog en två-timmars fet intensiv mattelektion om dagen och sedan en massa andra tunga ämnen. Har också två prov på fredag, men nu ska jag inte sitta och tråka ut er med en massa betungande information. Jag kan säga att allt jag tänker på är mat, vad jag ska äta, hur mycket och när. Har dö-mycket bilder som jag tänkte lägga ut och så men med tanke på skolans belastade server så skiter det sig + att kamera kabeln är hemma i Gimo. (Känns lite ovant att säga så..)

Jag har börjat lira fotboll med GIMO if också. 3-vliga individer må jag säga. Tränaren heter Emil och är ganska ung, han har mjukis brallor som man ser pezen i men jag försöker att inte stå och glo men det är lite svårt när han står och fläkar med skrevet... Jag delar room med en tjej från gotland och hon är snäll. Törs väl inte säga så mycket annat. Närå, skoja, hon är apsnäll.

Min klass är det 20 personas i och ja, alla har en egen personlighet. Jag jobbar på att få dialekt men det går inte så bra för varje gång jag snackar med nån hemifrån glider jag in i norrlänskan igen. Men jag drömde på dialekt inatt tror jag också tänker jag på dialekt me. Haha jag skoja. Inte tänker jag så eller, jag har alltid tänkt på svenska med finsk brytnig. Shit!!! Vilka otroligt nördiga skämt jag har fått!!! Tur att man ska hem till helgen och bli normal. Ska ju träffa familyn min och min införskaffade snubbe. ;)

Nu ska jag inte skriva nå mer skit, men jag lovar att whrita så fort jag bänkar mig framför en dator igen (som  har tillgång til internet).

P.S I  den här byggnaden sitter jag i nu, på övervåningen och klinkar på tangentbordet. D.S

Amanda

Kommentarer
Postat av: moster maud

Härligt att få läsa din blogg igen då behöver jag inte ringa o störa dig som jag gjort bara för att få veta hur du har det. Puss P.s kommer nog att ringa ett par ggr i veckan ändå för att få höra sånt som du inte bloggar om, hehe

2008-08-14 @ 11:08:05
Postat av: lill hocca

haha, fy vad du är rolig, my sunshine, :P

2008-08-15 @ 14:25:21
URL: http://freddiesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0