Datalogi

Har kommit undan treorna för en sekund p.g.a lektion! Woh... Jag har nyss fått stått på ett bord och redovisat för alla på hela skolan om olika sexställningar och en massa annat skit. Men jag vart inte tomat eller nåt i nyllet för att man har blivit van med att alla gör sånt här hela tin. Jag har alla fall inte fått stått och juckat mot träd som vissa andra blir befallda till.

Nu ska jag jobba lite seriöst med datauppgifterna. Vi cs. purre Amanda


Ett litet smakprov på en uppgift bara för att jag har tråkigt...
  • Fråga 4:Hur ställer du dig till den nya "FRA-lagen", dvs den lag som ger FRA rätt att avlyssna datatrafik utan brottsmisstanke?
  • Svar: Jag har inget emot den för att besitter inte på någon hemlig information och jag har ingenting som är befläckat på mitt samvete.

 


(Seriösa Amanda är i god form nu när skolan har dragit igång)

 


Kommentarer
Postat av: ewe

haha din stackare :D ja kom ihåg när dom på hebba fick stå å låssas bli donka donkad i röva de va pinit. lycka till sniffie <3

2008-08-21 @ 17:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0