Soe

Ja, nu är de fredag och sommaren är över ser det ut som. Men man ska inte deppa för det inte, det kanske blir sommar om ett år eller så. Nog med djupsnacket. Igår hade jag match och jag måste tyvärr göra er besvikna med beskedet att vi förlorade med 1-0 mot snusk-SDFF. En annan oskyldig tös fick öknamn som karate-kid. No comments.  Det blev min sista match med NIK för jag råkade få ett kort så jag vart avstängd. JAg är så himla less på alla dåliga domare som glider runt i vår värld och tror att de har makten.

Efter det så var jag upp till eve och vi å emma tittade på alvas kattunge, vi kom med ett antal förslag på vad den skulle heta men inget av namnen föll den lilla ungen på läppen. Jag ville att den skulle heta Amanda till heder av mig men hon tyckte inte att det passade eftesom det var en kill-katt.

Nu ska jag till birsta och göra shoppingcentret osäkert. Eller det lär ju vara ja som är osäker för att jag inte vet vad jag ska handla som vanligt.

På återseende så att säga /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0