Värsting

Tjenis penis!

En vecka har gått förbi nu och jag har blivit härdad, jag har fått stått ut de svåraste utmaningarna i hela mitt liv, fått groteska uppdrag och mycket mer. Men nu kan jag iallafall kalla mig en stolt forsmarkare utan att känna att en lögn sipprade ut från mina läppar.

Jag kan/orkar inte berätta allt men en sak måste jag ta upp. Surströmmingen. Jag och 5 andra av tvåorna var speciellt utvald till en grupp som kallades OB-nollorna. När de valde oss kollade de på vårt mod, spänst, tapperhet och en massa andra fräna saker. En dag fick vi i uppdrag att äta en hel surströmming med inälvor och hela kittet. Det skulle vi få tre poäng för. Jag tog en tugga; kände tarmarna halka ner med lätthet, tog en till (där satt ryggfenan) tugga, tugga svalde. Sedan kände jag hur fenan skar mig i helsen då var jag nära att spy. Med tårar i ögonen hyvade jag firren i en tuktmästares ansikte och löpte till vattnet och försökte pilla i helsen och kräkas. Tyvärr är jag för hård för att spy, så inget kom upp. Där gick jag resten av dagen med fenan kittlandes i hals mynningen.

På återseende /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0