Dan före dan före dan före dopparedan

Hejsan! Idag har jag varit friskus och det har vart skönt. Hoppas att de kommande dagarna på lovet är lika lovande. Har tränat fotboll med damm/gamm-laget och de var apkul. Iaf matchen i slutet men det är ju det man brukar längta till liksom. Mañana har jag typ inga planer man jag ska försöka traina ^^ måste ju komma igång för beach 09 som sagt förut men det är en stor sommar som är på g! Man fyller bara 18 bast en gång i sitt liv såvida man inte tappar minnet och blir utvisad till nåt konstigt land och där de inte kan hitta nån identitet på en. Men jag menar hur stor är sannolikheten rent fysikaliskt?

Jag är döpepp på julafton iallefall och maten!!! Jag är så djurisk tacksam för all mat man får när man är hemma. Jag typ grinar i mammas famn när hon står och river morötter för hon är så göllig och så medveten om kostcirkeln. '

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0