Mellandagsrea uäk!

Hejsan! Nu var det gjort igen. Ännu en jul avklarad. Det var mys med allt och jag var nöjd med hela tillställningen:)

Idag har jag varit i birsta, mest med eve och införskaffat en massa datorartiklar, tråkig hacker som jag är. Hittade inte ett enda plagg eller något som kunde pryda min förbarmade kropp. Ett tag var jag så grinig så jag sa: "Nu får det vara nog, jag köper en scarf eller nåt som jag kan döja hakorna med". Jag blir äcklad av all rea och alla folk som springer och snuskar sig på alla himla saker. Också kommer det gamla gubbar och slåss och tacklar bort en så man inte får kolla färdigt på saken man spekulerade om. Less vart jag men that's life. Vad ska jag göra menar jag.

Nä nu är det andra bullar. Måste börja plugga!!! Har inte lagt ner en kalori på skolan sedan jag fick lov och det måstes! Aja, chill ikväll iaf.

// Amanda Stennn

Kommentarer
Postat av: moster maud

Du kan väl klara av några enkla tacklingar från gamla gubbar??? Det var nog något annat som inte föll damen på läppen, eller?? Puss puss

2008-12-28 @ 16:37:50
Postat av: Cilla

Hej Amanda!

Ja du har rätt! Vi var på rean igår och blev så himla arga på alla idioter som knuffas så vi började säga 'oh thank you very much' jättehögt till alla som knuffade sig framför oss! Prova med det, du kommer absolut få en massa elaka blickar! He he heeeeeeeeeeeee.

Kram kussen Cilla

2008-12-29 @ 14:29:03
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0