Bushöna

Hej! Ja, klagomål från äldreåriga personer som är aktiva i mitt bloggande. De vill att jag ska skriva lite mer så att de fattar mitt språk. Jag ska testa men det är ganska svårt när man bor i ett ghetto och är omringad av slangord som grabbarna i gänget häver ur sig. 
 
Igår var jag med Hasselhoff ute på stan och vi käkade på kebaben. Mumma förutom att jag råkade beställa kebab med bröd fast jag ville ha falafel med bröd. Sedan drog vi på emo-party i haga och det sög (var dåligt). Alla hade bockskägg och var skinnheads och hade fetaste (stora) tatueringar överallt. Vi pyste (gick) ganska snart till en Amanda som fyllde år. Där var en bunt naturare man var halv bekant med. Sedan kom Hasses päron (föräldrar) och hämtade oss och vi slumrade sött i skavfötters-ställningen. Haha, misstolka nu ingenting, va? Hasse och jag är bara vänner, inget annat. Promise! Nä, nu var jag nördig.

Får ta det lite mer lugnt med uttryckandet. Vi höres. Amanda

Ikväll ska jag och Eve ut på rackartyg. (Eve, Var tvungen att koppa (kopiera) det för att det fanns ingen annan synonym till vad vi ska göra.)

Kommentarer
Postat av: Moster Reebok

Snygg bild puman ! Du ser ju sjukt bra ut, och naturligtvis tittandes på en hunk/tvättbräda....
Är dålig på att hålla koll på bloggen, vet inte var min tid tar vägen...men jag ska hålla mej updated more, promise !

PS. Jag fattar ditt språk trots att jag är "äldreårig person ".....!!
Besos guapa ! // Reb.

2008-02-25 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0